این آپارتمان در طبقه همکف یک ساختمان متعلق به قرن گذشته در منطقه مرکزی Timisoara-بخش ساختمان های محافظت شده – در رومانی قرار گرفته و توسط استودیو Parasite طراحی شده است . مالک – یک طرفدار جاز- خواستار یک آپارتمان زیبا و انعطاف پذیر با استانداردهای بالا و محیط های وسیع چند منظوره در فضای زندگی بود .

در طراحی ما رنگ سفید غالب است و نقش یک پس زمینۀ خالص و تمیز را بازی می کند که در آن موضوع اصلی آپارتمان در حال تکامل است ؛ مبلمان که به عنوان یک واحد الحاقی معاصر عمل می کنند . تأثیر طراحی داخلی بر اساس تضاد میان جدید/قدیم ، دائم/موقت و حمایت/الحاق است . ریتم قاب های قطعات مبلمان ، تم های اصلی طراحی هستند که به دنبال مدولاسیون یک ایده آهنگین می باشند .

پارتیشن ها و مبلمان ، محیط ها را تعریف کرده و فضاها و نمایش تمام فعالیت ها را سازماندهی میکنند . با این طراحی ، مبلمان ها از یک شئ ایستا به بخشی از یک روش پویا درتعریف آپارتمان تبدیل می شوند . پیکربندی اولیه ساختمان تقریبأ به طور کامل حفظ شد . کارهای چوبی و فلزی به طور کامل مرمت و با کانسپت طرح یکپارچه شدند . پارکت های چوبی اصلی نیز حفظ شد و به عنوان یک ویژگی ارزشمند از آپارتمان که گرمی به فضا می بخشد ، عمل می کند .

 

آپارتمان سفید از استودیو Parasite

-

-

-

-

ground-plan

-

section