معماری و عمران
معمار
|
نويسندگان
آخرين مطالب
پيوندهای روزانه
لینک های مفید
|
گام هشتم : لایه متن یونانی رو انتخاب کرده و حالت لایه رو روی Overlay تنظیم میکنیم. گام نهم: از لایه متن یک کپی برای اینکه متنمون حالت برجسته تری پیدا کند تهیه میکنیم. گام دهم : نوبت به ساخت لایه Displacement Map رسیده است.همه لایه ها رو غیر فعال کرده ، لایه جدیدی ایجاد میکنیم و آن رو با رنگ سفید پر می کنیم. گام یازدهم : بر روی لایه جدیدی که ایجاد کردیم خطوط تیره ای رو همانند شکل زیر بر روی لایه ایجاد میکنیم.سپس تصویر را با نام displacement.jpg ذخیره میکنیم. گام دوازدهم : لایه جدیدی به نام patches ایجاد کرده و همان خطوطی تیره ای که بر روی لایه قبلی ایجاد کردیم بر روی این لایه نیز رسم کرده ، لایه های غیر فعال را فعال کرده و لایه White BG را غیر فعال کنید. افکت Color Balance را به لایه Patchs اعمال کرده و مقادیرش را تغییر میدهیم تا به رنگ نارنجی کم رنگ تبدیل شود.در نهایت با نام color_diffuse.jpgذخیره می نماییم. گام سیزدهم : همه لایه ها رو بجزWhite BG غیر فعال کرده و سپس با نام opacity_map.jpg ذخیره نمایید.
استفاده از بافت ها و تکستچرها در 3D Max گام اول : فایل نامه ساخته شده در 3Dmax را باز کرده سپس کلید M را فشرده تا پنجره Material Editor نمایان شود.یک اسلات خالی را انتخاب کرده و در قسمت Diffuse فایل color_diffuse.jpg را قرار دهید. اکنون تکستچر ساخته شده را به نامه اختصاص می دهیم.
گام دوم: کلید های Shift + Q را فشرده تا از صحنه رندر گرفته شود.همان زور که مشاهده می کنید حاشیه های مشکی هم در رندر دیده می شود که برای حذف انها باید از opacity map استفاده نمود.
نظرات شما عزیزان: [ شنبه 19 ارديبهشت 1394برچسب:آموزش ساخت یک نامه باستانی 3dS max, ] [ 1:42 ] [ محسن موسوی ]
|
درباره وبلاگ
موضوعات وب
آرشيو مطالب
لینک های مفید
امکانات وب
[ معماری سبز : معماری ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
| |