این نوع تزیینات دیواری سه بعدی در دکوراسیون داخلی  توسط یك شركت جوان و تازه تاسیس كه متخصص تولید تزیینات دیواری بعدی است طراحی و تولید شده است . مزایای این نوع پنلهای دیواری شیك و سه بعدی كه از ساقه بامبو تهیه می شوند این است كه سازگار با محیط زیست بوده و قابلیت رنگ شدن هم دارند . این پنلها در 4 طرح متنوع به بازار عرضه شده اند و می توان برای تزیین دیوار و سقف خانه ها ، اداره ها ، رستورانها و مغازه ها از آنها استفاده كرد . 
این نوع تزیینات بهترین گزینه برای مخفی كردن و پوشاندن خرابیهای دیوار هستند .
از دیگر مزایای این نوع پنلها می توان به پخش ملایم نور  و نصب آسان آنها اشاره كرد كه جایگزین مناسبی برای كاغذ دیواری هستند .

 تزیینات دیواری سه بعدی در دکوراسیون

 

 تزیینات دیواری سه بعدی در دکوراسیون

 

 تزیینات دیواری سه بعدی در دکوراسیون

 


موضوعات مرتبط: فتوشاپ ، دکوراسیون داخلی ، 3d max ، انسان طبیعت معماری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:تزیینات دیواری سه بعدی در دکوراسیون, | 20:39 | نویسنده : محسن موسوی |

 

 t14

هنوز معماری داخلی به عنوان امری شناخته شده و دارای اهمیت در جامعه ما با تمایل حداکثری مواجه نیست. این در حالی است که در جوامع پیشرفته معماری داخلی بسیار با اهمیت است و مردم از آن به عنوان یک رکن اساسی در خرید خانه و آپارتمان و به کار گرفتن آن در نظر می­گیرند. حتا در محل کار نیز معماری اخلی برای جذب کارکنان با بالا رفتن راندمان کار و از آن سوی جذب ارباب رجوع و مشتریان بسیار تاثیرگذار تلقی می­شود. بنابراین بسیار اهمیت دارد که ما نیز به معماری داخلی بسیار اهمیت بدهیم و با این آشنایی بتوانیم محل زندگی خود را به فضایی در خور تامل و بسیار تاثیرگذار تبدیل کنیم.


موضوعات مرتبط: شیت ، شیت دستی ، فتوشاپ ، معماری جهان ، معماری ایرانی اسلامی ، 3d max ، Autocad ، انسان طبیعت معماری ، سازه مدرن وهوشمند ، پروژه معماری ، گوناگون ، تکنولوژی ، سبز اندیشان ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:اهمیت معماری داخلی, | 20:11 | نویسنده : محسن موسوی |
 
در سال ۱۳۴۹ هیاتی آمریکایی-ایرانی جزیره را مورد بازدید قرارداد و با توجه به ویژگی‌های طبیعی، سواحل زیبای مرجانی و آب‌های زلال اطراف آن، به عنوان مرکز توریستی بین‌المللی انتخاب شد. جزیره کیش در سال ۱۳۶۱ به عنوان نخستین منطقه آزاد اقتصادی کشور برگزیده شد.
مجموعه اداری و هتل کیش

موضوعات مرتبط: معماری جهان ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 بهمن 1393برچسب:مجموعه اداری و هتل کیش, | 23:48 | نویسنده : محسن موسوی |
 
این استادیوم 80000نفری، نامزد میزبانی مسابقات المپیک2020 و بازی های پاراالمپیک است که محل برگزاری بازی های جهانی راگبی 2019 نیز می باشد.
مسابقه استادیوم ملی ژاپن

 


موضوعات مرتبط: شیت دستی ، معماری جهان ، معماری ایرانی اسلامی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 بهمن 1393برچسب:, | 23:45 | نویسنده : محسن موسوی |

ساخت مجموعه ورزشی،طراحی مجموعه روزشی،معماری ورزشگاه



معماری: شرکت معماری موج نو
مساحت: 4500 متر مربع
تیم طراحی : مریم امانپور، زهرا همدانی، تینا یاوریان، آتیه عامری، مونا رمزی، فاطمه دهقانی، شادی جلوی، سارا فراهانی، مرجان نجفی زادگان، هلاله علایی، سعید فهیم پور و محمد کشاورزی
شرکت معماری  ایرانی موج نو (New Wave) یک سالن صخره نوردی به وسعت 4500 متر مربع در زمین های صخره ای منطقه پلور مازندران طراحی نموده اند. صرف نظر از بلندترین قله کشورمان، کوه چند قسمتی منطقه پلور، شما را به تماشای طبیعت و مناظر بی نظیر این منطقه دعوت می کند، و از لحاظ بصری ارتباط قوی میان کوه نوردان و مناظر اطراف برقرار می نماید.


موضوعات مرتبط: معماری جهان ، معماری ایرانی اسلامی ، دکوراسیون داخلی ، 3d max ، Autocad ، انسان طبیعت معماری ، تاسیسات ، سازه مدرن وهوشمند ، پروژه معماری ، کتابخانه ، فرهنگسرا ، مجتمع مسکونی ، مجتمع تجاری ، مجتمع اداری ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:طراحی باشگاه سنگ نوردی در منطقه پلور مازندران, | 14:12 | نویسنده : محسن موسوی |

طراحی داخلی مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،دکوراسیون داخلی فروشگاه

 
ساکنین مونترال کانادا، برند شیرینی فروشی À La Folie را به خوبی می شناسند. این برند، به شیرینی های رنگارنگ خود شهرت دارد و شعبه ی خیابان Mont-Royal آن، مدتی است که افتتاح شده است. طراحی داخلی این فروشگاه، محصول همکاری Atelier Moderno و Anne Sophie Goneau، دو گروه طراحی داخلی کانادایی می باشد. این شیرینی فروشی، قبلا مغازه فروش لباس و محصولات کتانی بوده است و اکنون با یک بازسازی چشمگیر، تبدیل به یکی از بهترین فروشگاه های برند شیرینی فروشی À La Folie شده است. رنگ خاکستری، رنگ غالب مورد استفاده در این طراحی بوده است. اما چرا خاکستری؟ با آرل همراه باشید.

موضوعات مرتبط: فتوشاپ ، معماری جهان ، 3d max ، انسان طبیعت معماری ، سازه مدرن وهوشمند ، پروژه معماری ، بتن ، خلاقیت ، گوناگون ، تکنولوژی ، سبز اندیشان ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 بهمن 1393برچسب:طراحی داخلی شیرینی فروشی, بازسازی چشم گیر, | 4:36 | نویسنده : محسن موسوی |

آموزش vray،آموزش وی ری،آموزش v-ray


سلام و عرض ادب
همانطور که بیشتر دوستان می دانند یکی از برجسته ترین پارامترهای دوست داشتنی پلاگین VRAY، شبیه سازی روشنایی عمومی یا GLOBAL ILLUMINATION است. این پدیده سبب خواهد شد تا ما بتوانیم ب مبنای حقایق نوری، صحنه خود را رندر کنیم. شبیه سازی نور و روشنایی روز در فضای داخلی یکی از پر اهمیت ترین پردازش ها برای معماران و معماران داخلی بشمار می آید چون به این ترتیب می توانند طراحی معماری خود را بر اساس ساعت های مختلف شبانه روز و شکل نور گیری ساختمان، تصویر دقیق تری را برای مخاطب یا مشتریان خود به تصویر بکشند.
کتاب VRAY: PARISIENNE APARTMENT یا آپارتمان پاریسی، عمده تمرکز خود را بر آموزش چگونگی استفاده از GLOBAL ILLUMINATION برای نورپردازی فضاهای داخلی قرار داده است. در این آموزش سعی می شود تا در مراحل اولیه به وسیله هیچ نور مصنوعی داخل آپارتمان روشن نشود و هدف اصلی این است که تنها با استفاده از نور عمومی و نور روز تابیده شده به فضای داخلی ساختمان، فضای داخلی نورپردازی شود.


موضوعات مرتبط: فتوشاپ ، معماری جهان ، معماری ایرانی اسلامی ، دکوراسیون داخلی ، 3d max ، Autocad ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 22 بهمن 1393برچسب:دانلود کتاب آموزش vray , | 1:29 | نویسنده : محسن موسوی |
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1393برچسب:پردیس پارس، نماینده ایران در اکسپوی باغ چین, | 23:18 | نویسنده : محسن موسوی |
 
 
 
 
 
 
 
 

 

درسال 2010 SMoCA یک مجموعه ی نمایشگاه هایی به منظور بررسی خط سیر هنر, معماری و فلسفه ی پائولو سولری را آغاز کرد. شهر مسا در آرکوسنتی در این مجموعه جز دومین آثار بود, این نمایشگاه در اوایل دهه ی 1960 آغاز شد. زمانی که سولری تمرکز خود را از پل ها و سکونت گاه هایی در برنامه ریزی شهری بزرگ مقیاس بر اساس مسئولیت محیطی خود به اولین چشم انداز جامع از یک جامعه در شهر مسا تغییر داد. نمونه ای از آنچه او " آرکولوژی" یا پروژه ی معمارانه ای بر اساس سنتز معماری – اکولوژی می نامد.

در شهر مسا سولری ترکیبی از اهداف زیستی با تراکم بالا, یک فضای شهری پر جنب و جوش با توجه به منابع طبیعی و یک بخش تجاری بر اساس خلاقیت پدید آورده است. نمایشگاه با آرکوسنتی (آرکولوژی + کوسانتی) یک پروژه ی ساخته شده در دهه ی 1970 در نزدیکی مایر, آریزونا به پایان خواهد رسید. ترسیمات معمارانه ی سولری در ترسیمات بی وقفه و دفترچه اسکیس برروی صفحه نمایش یک طراحی اولیه از شهر مسا را در سال 1959 به نمایش درآوردند.

دوم یک تصویر روشن و وهمی از جامعه ای با تراکم بالا و حتی بزرگتر می باشد. ترسیم مارکو - کوسانتی از نظر ابعاد و اندازه بالای 40 فوت طول دارد. سبک زیباشناسی سولری از طریق جزئیات ظریف و رنگ ها می درخشد. یک مدل بزرگ اولین تصورات سه بعدی سولری از آرکوسنتی را به تصویر می کشد.که سابقاً در موزه ی هنر کورکوران و موزه ی هنر آمریکا قبل از شروع ساخت در آرکوسانتی به سال 1970 به نمایش در آمد.

بعلاوه ترسیمات قاب بندی شده, عکس ها و ویدئوهای آرشیوی و آی پد بازدیدکنندگان را به کاوش صدها اسکچ و دیدن تکامل برنامه ریزی شهری سولری قادر می سازد. این مجموعه از آثار نمایشگاه سولری روندی در ابداعات مستمر SMoCA در نمایشگاه هنر, معماری و طراحی می باشد.

 

...

...


موضوعات مرتبط: معماری جهان ، معماری ایرانی اسلامی ، بتن ، خلاقیت ، گوناگون ، تکنولوژی ، سبز اندیشان ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:پائولو سولری؛ نمایش اسکچ های شهر مسا در آرکوسنتی, | 13:33 | نویسنده : محسن موسوی |

پروژه Il giardino dei passi perduti يا " باغ گام هاي از دست رفته " در محوطه موزه كاستلوِچيو در شهر ورونا در ايتاليا، توسط گروه معماري پيتر آيزنمن انجام گرفته است. موفقيت اين طرح، بي شك بدون تحقيقات و دست آوردهاي آيزنمن از پروژه اي كه پيش از اين در بخش كانارجيو در ونيز داشته است، غير قابل تصور مي باشد.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:باغ گام هاي از دست رفته ؛ پيتر آيزنمن به قلم آنتونيو ساجيو, | 9:35 | نویسنده : محسن موسوی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سالم باش